söndag 3 november 2013

Grimlock på Toys"R"Us

Grimlock, Fall of Cybertron, Voyager Class.

Transformers Generations och liknande har varit ganska så frånvarande frånvarande på butikshyllorna (i alla fall i Helsingborg och de Internetbutiker jag kollat), där av var det kul att se lite annat än film och Primeleksakerna, vilka intresserar mig ganska lite. Har inte bestämt mig ifall jag ska köpa en Grimlock ännu. Fler bilder på leksaken finns här.

Däremot var jag sugen på att på att köpa Trailcutter, men när jag märkte att man inte får med en serietidning i versionen som säljs i Sverige, så jag skippade. Undrar om det är på grund av att serietidningen är på Engelska? Jag tror nog en unge hade tyckt det var intressant även om han eller hon inte förstod. Bättre bild här på robotmode.





Inga kommentarer:

Skicka en kommentar